מפיץ ריח חשמלי אוטומטי

דמיינו את התחושה שאתם מקבלים כשאתם נכנסים לחדר שבו האוויר מלא בניחוח האהוב עליכם, עם תערובת עדינה של ניחוחות שמשפרים באופן מידי את מצב הרוח שלכם והופכים את הסביבה הפנימית שלכם למקום מרגיע. עם מפיץ ריח חשמלי מבית אטמוספירה, זאת בדיוק האווירה שאתם יכולים ליצור בביתכם או בבית העסק שלכם, אז בואו נכיר את העולם העשיר של מפיצי ריח חשמליים ונבין למה אלו הם מוצרי חובה בבתים ובעסקים.

איך עובד התהליך של הזמנת מפיץ ריח חשמלי?

נגיע אליכם
לפגישת ייעוץ ללא תשלום

נלמד את
העסק והאווירה

נתאים ניחוח
בול בשבילכם

נבחר טכנולוגיה
להפצת ריח אפקטיבית

העסק שלכם ממותג
בניחוח ייחודי שמשמר לקוחות

לקוחות שבחרו במפיצים שלנו לעסק שלהם

מפיצי ריח אוטומטי נבחרים

המאפיינים העיקריים של מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי להפצת ניחוחות מייצר ערפל מתמשך של שמנים אתריים, ורוב הדגמים מבוססים על שיטות ארומתרפיה. מפיצי הריח יכולים לשמש גם כדי לספק אווירה מרגיעה וארומטית מושלמת להרפיה או מדיטציה. המודרניות הגיעה אל מפיצי הריח החשמליים מתישהו לאחר המצאת החשמל, והם מכילים סליל חימום בתוך מעטפת עמידה למים. המארזים יכולים להיות פלסטיק עמיד או ציפוי קרמי, אבל בכל דגם יש שקע שבו ניתן למקם את התערובת המועדפת עליך של שמן ומים או שמן נשא.  מה שהכי טוב בכל הנוגע לאופן הפעולה של מפיצי ריח חשמליים לבית הוא שטמפרטורת הסליל נשלטת על ידי תרמוסטט כדי למנוע התחממות יתר. דגמים רבים מצוידים גם בטיימרים שיכבו את תהליך החימום באופן אוטומטי לאחר פרק זמן מסוים.

איך עובד מפיץ ריח אוטומטי?

מפיץ ריח חשמלי מתפקד באמצעות מים ורעידות קוליות, המפרקות את מולקולות השמן האתרי לטיפות זעירות ומפזרות אותן באוויר. מים הם המרכיבים העיקריים בכל מכשיר, וכדי להפעיל את המכשיר, יש ליצור תערובת של שמנים אתריים (בדרך כלל בסביבות 8-12 טיפות בסך הכול) לפני התערובת עם המים, ולבחור את הגדרות הדיפוזיה הרצויות שלכם. המפיץ ריח אוטומטי ימשיך להפיץ אדים של שמן אתרי עד שייעצר טיימר הגדרת הדיפוזיה או שיגמרו המים במיכל.

איך להפיק את המרב ממפיץ ריח אוטומטי חשמלי

על מנת למקסם היטב את הפוטנציאל של מפיץ הריח החשמלי, חשוב להכיר כמה טיפים חשובים. מבחירת המיקום והשמנים הנכונים ועד לתחזוקה נכונה של מפיץ הריח שלכם, יש כמה שלבים פשוטים שכדאי להקפיד עליהם, לשיפור היעילות והעמידות של מפיץ הריח, כך שהסביבה הפנימית שלכם תהיה מלאה תמיד בארומה המושלמת.

אז בואו נבין רגע איך אתם יכולים להפיק את המרב מכל דגם של מפיץ ריח חשמלי שתבחרו אצלנו, שיהפוך כל חדר לסביבה ריחנית מהנה.

חשיבות המיקום

כדי למקסם את האפקטיביות של מפיץ הריח שלכם, מומלץ להניח אותו במיקום מרכזי שבו הריח יכול להתפזר באופן שווה בכל החדר, ולהימנע מהצבתו ליד חלונות פתוחים או דלתות שבהם הניחוח יכול להתנדף.

המטרה של מפיץ ריח חשמלי היא יצירת אווירה מרגיעה, ולכן מומלץ למקם אותו בחדר שבו אתם נהנים להירגע, אבל ללא קשר לחדר שבו תבחרו למקם את מפיץ הריח שלכם, יש כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם:

  • שימוש במפיץ הריח רק בתוך הבית.
  • הקפדה על מיקום המכשיר על משטח שטוח ומוצק.
  • בחירת שולחן או שידת לילה לפחות שני מטרים מהרצפה כדי שהלחות תופץ כראוי באוויר.
  • החדר צריך להיות מאוורר היטב כדי שלא תיווצר הצטברות של לחות.
  • חשוב להימנע מהצבת המכשיר על עץ או חומרים יקרים למקרה של דליפה כלשהי, ולהציב מתחת מגש מתחת כדי למנוע שפיכת נוזלים.
  • יש להקפיד לא לכסות את יציאות האוויר או האדים.

שמנים איכותיים

מומלץ לבחור שמנים אתריים איכותיים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. שמנים טהורים וטבעיים לא רק מריחים טוב יותר, אלא גם מספקים את כל מגוון היתרונות של תחושת רווחה ויצירת אווירה מרגיעה.

תחזוקה שוטפת

יש לתחזק היטב מפיץ ריח חשמלי באמצעות ניקוי קבוע, בהתאם להוראות היצרן, על מנת למנוע הצטברות של שאריות שמן, תוך הבטחת תפוקת ניחוח עקבית.

כדי לנקות את המכשיר, יש לנתק אותו מהחשמל, לרוקן אותו ולנקות את המיכל עם מטלית רכה ויבשה כדי להסיר שאריות זיהומים.

5/5

זה מה שהם מספרים

מאות לקוחות מרוצים לא טועים. תראו מה יש להם לומר על המוצרים והשירות שלנו…

מְעוּלֶה
7 ביקורות ב-
טלי לוי
טלי לוי
2023-09-20
שמתי בבית מפיץ ריח וזה ממש משרה אוירה טובה אין כמו להכנס הביתה לריח טוב, בעיקר שיש בישולים בבית הריח מנטרל ויוצר אוירה טובה ונעימה בבית ממליצה בחום🥰
אליהו מלכי
אליהו מלכי
2023-09-20
מספר אחד שירות vip תודה רבה
אליעזר נכסים Eliezer Realty
אליעזר נכסים Eliezer Realty
2023-08-20
יש לנו מכשיר במשרד כבר מעל שנה ואנחנו מרוצים מאוד! אווירה טובה וריח מעולה, כל אחד שנכנס למשרד מיד שם לב ואומר וואו איזה ריח טוב יש פה… מה זה הריח הזה? וכו׳.. מגיעים כל כמה זמן למלא, אף פעם לא נשארנו בלי שמן במכשיר עד שהגיעו, גמישים ושירותיים ביותר, בהצלחה🔥
חזי שמש
חזי שמש
2023-08-20
שירות מקצועי ברמה גבוהה מאוד! תמיד זמינים, מגיעים כל חודש בזמן. שמנים איכותיים ריחות מהממים! ! !
מרים מעטוף
מרים מעטוף
2023-08-20
ממליצה בחום! יש להם מגוון ריחות ממש טובים ושירות מעולה!!
Michael Donets
Michael Donets
2023-08-16
שירות מעולה והמוצר עוד יותר. ועיקר לקוחות לא מפסיקים להחמיא על אווירה במשרד בגלל הריח )
elad hadar
elad hadar
2023-08-16
ריחות מעולים והכי חשוב שירות יוצא דופן ממליץ בחום

מפיץ ריח חשמלי לבית ולעסק - הארומתרפיה המודרנית

מפיצי ריח חשמליים הם התכשירים המודרניים של הארומתרפיה. בניגוד לשיטות קלאסיות כמו נרות ריחניים או קטורת, מפיצי ריח חשמליים מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת לפיזור שמנים אתריים באוויר. גישה זו מובילה ליצירת ניחוחות עקביים לפרקי זמן ארוכים, עם אפשרויות התאמה למצב הרוח ולסביבה שלכם. באתר שלנו תוכלו לבחור מפיץ ריח חשמלי שמתאים למטרותיכם, מתוך כמה סוגים שונים של דגמים, שכל אחד מהם מתפקד באופן מעט שונה:

מפיץ ריח חשמלי לעסקים

מפיץ ריח חשמלי חזק ועוצמתי, שתוכנן במיוחד לכסות שטחים נרחבים של עד 1500 מ”ר. אידיאלי עבור חללים גדולים כגון חדרי אשפה ומכבשים, עם ייצור בטכנולוגיה מתקדמת שהופכת שמנים ל-100% אדים יבשים, מה שמבטיח הפצת ריח יעילה ואפקטיבית.

מכשיר זה כולל מנועים כפולים, עם התקן שמאפשר שליטה עצמאית על כל משאבה, ומספק רמות ניחוח מותאמות אישית לפי הצורך. לוח הבקרה הדיגיטלי מאפשר תכנות קל של ימים ושעות פעילות, ומציע גמישות ונוחות. עם שני מכלי 1000 מ”ל ותמצית שמן נוספת של 800 מ”ל לבחירתכם, מפיץ ריח חשמלי זה הוא הפתרון המושלם לשמירה על אווירה נעימה גם בחללים הגדולים ביותר.

מפיץ ריח חשמלי רצפתי ומעוצב

מפיץ ריח רצפתי זה מעוצב בסגנון אלגנטי ומודרני המשתלב בצורה היטב בכל בית או עסק. מושלם לחללים גדולים של עד 600 מ”ר, עם טכנולוגיה מתקדמת להמרת שמן ל-100% אדים יבשים, מה שמאפשר הפצת ריח יעילה.

מכשיר זה ידידותי למשתמש וכולל שלט רחוק. הוא מגיע עם תמצית שמן של 250 מ”ל לבחירתכם, ומאפשר חווית ניחוח אישית. הוא פועל בשקט, שומר על אווירה שלווה תוך פיזור ריחות מענגים. מפיץ הריח בדגם זה כולל גם הגדרות מתכווננות לעוצמת הניחוח, המאפשרות לכם להתאים אישית את רמת הריח להעדפותיכם, ועם קיבולת מיכל של 1,000 מ”ל, הוא מתפקד היטב לפרק זמן ארוך.

מפיץ ריח חשמלי אירוסול (AEROSOL) דיגיטלי

מפיץ ריח זה עם תצוגה דיגיטלית חדה, וקבלת נתונים במהלך הפעולה על כל הגדרה שנוגעת לרמות הסוללה כולל נתוני שימוש שמשפרים את נוחות ההפעלה. מכשיר זה אידיאלי עבור מגוון רחב של סביבות, כולל בתים, משרדים וחללים מסחריים, עם הפצה יעילה של ניחוחות ליצירת אווירה נעימה.

המכשיר פועל על סוללות AA, ומאפשר התאמה קלה של העוצמה וקצב פעולת התרסיס עם פקדים דיגיטליים, המספקים אפשרות של דיוק מותאם באופן אישי לצרכים שונים. הוא תואם למכלים של 250-300 מ”ל ומגיע עם אחריות לשנה לתוספת שקט נפשי.

מפיץ ריח חשמלי לבית

מפיץ ריח חשמלי חזק ועוצמתי, מושלם לחללים בגודל של עד 250 מ”ר, ובזכות הייצור בטכנולוגיה מתקדמת, הוא הופך שמן ל-100% אדים יבשים להפצה יעילה של ריח. מכשיר זה כולל מערכת משאבה כפולה ולוח בקרה דיגיטלי, המאפשר לתכנת ימים ושעות ספציפיים לפעולה.

עם קיבולת של 450 מ”ל, הוא מגיע עם תמצית שמן 500 מ”ל לבחירתכם, ואתם נהנים משליטה מלאה באמצעות אפליקציה נוחה, מה שמקל על התאמה אישית של הגדרות הריח שלכם. מפזר זה זמין בצבע שחור אלגנטי, ומשתלב היטב בכל סביבה ביתית או עסקית.

 

פתרונות בישום לאתרי נופש

פתרונות בישום למלונות

פתרונות בישום למסעדות

פתרונות בישום למשרדים

פתרנות בישום לחנויות

פתרנות בישום לרשתות שיווק

פתרונות בישום לאולמות תצוגה

למה לבחור מפיץ ריח חשמלי לבית?

מפיץ ריח חשמלי לבית מספק תוצאות של שילוב טכנולוגיה מודרנית וארומתרפיה עתיקה, מה שמוביל ליצירת מקום מפלט של רוגע בכל חלל. בניגוד לשיטות הקלאסיות, מכשירים אלה מספקים פיזור ניחוח עקבי ובטוח, ומשפרים גם את האווירה וגם את הרווחה.

בחלק זה של המאמר נסביר למה מפיץ הריח החשמלי הוא התוספת המושלמת לבית או לעסק שלכם, עם תוצאות של שדרוג הסביבה הפנימית עם עוצמת ריח מותאמת להעדפותיכם.

נוחות ושליטה

מפיצי ריח חשמליים מציעים נוחות מתקדמת עם הגדרות מתכווננות שמאפשרות שליטה בעוצמת ומשך הניחוח.

בין אם אתם מעוניינים בארומה עדינה ומרגיעה שתעזור לכם להירגע בערב או בניחוח ממריץ על מנת להתחיל את היום שלך, הכוח בידיים שלכם.

בטיחות וניקיון

אחד המאפיינים העיקריים של מפיצי ריח חשמליים הוא הבטיחות שלהם. שלא כמו נרות, אין להבה פתוחה, מה שהופך אותם לאופציה בטוחה יותר עבור בתים עם ילדים או חיות מחמד. בנוסף, הם אינם מייצרים פיח או עשן, ושומרים על הסביבה שלכם נקייה ורעננה.

מגוון סגנונות

מפיצי הריח החשמליים שלנו זמינים במגוון עיצובים, מדגמים של מפיץ ריח אוטומטי, דרך דגמים דיגיטליים ועד דגמים רצפתיים, בהתאמה לסביבות ביתיות או עסקיות גדולות או קטנות, עם שילוב מושלם בכל סגנון עיצוב פנים, ותוספת מגע של אלגנטיות ותפקוד.

דגמים מסוימים מאפשרים אפילו להפוך את השמן לאדים, ליצירת אווירה מרגיעה שמשלימה את הניחוח.

שיפור השינה

מחקרים הראו ששאיפת שמן לבנדר יכולה לתרום לשיפור איכות השינה, כך שאם אתם מתקשים להירדם, דיפיוזר ביתי מספק שיטה קלה – וטבעית – למנוחה מספקת.

אין צורך להשאיר את מפיץ הריח דלוק למשך הלילה כדי לישון טוב יותר – אפשר לשאוף תערובת של שמנים מרגיעים (כגון לבנדר ויסמין) ממש לפני השינה, כדי לקדם שינה משופרת.

הרגעת חרדה

אם אתם נוטים ללחץ וחרדה, אתם יודעים כמה קשה זה יכול להיות לשלוט על רגשות או מחשבות טורדניות, וזה בדיוק המקום שבו מפיצי הריח החשמליים שלנו נכנסים לתמונה.

עם הוספת כמה טיפות של שמנים אתריים כגון קמומיל, לבנדר וברגמוט למכשיר, הגדרת הטיימר לכ-20 דקות ושאיפת תערובת השמנים האתריים בחלל שקט ופרטי, אתם מגלים שאתם מרגישים רגועים ונינוחים יותר, עם היכולת להיות מוכנים לכל תרחיש.

אם אתם מתרגלים מדיטציה ומעוניינים בהשפעה עמוקה, פיזור תערובת של שמנים אתריים מרגיעים במהלך המדיטציה, מוביל לשיפור ההשפעות והשגת תוצאות של תחושת רגיעה וריכוז.

הסרת ריחות

אוהבים לבשל אבל שונאים את הריחות שנשארים שעות או אפילו ימים לאחר מכן? אם אתם מבשלים או מטגנים תבשילים מתובלים במיוחד, כדאי שתתחילו להפעיל מפיץ ריח חשמלי עם סיום הארוחה, כדי להסוות ובסופו של דבר להיפטר מכל הריחות המתמשכים.

כמה מילים לסיום על מפיץ ריח חשמלי

לבתי עסקים, ובמיוחד למרכזי ספא ובתי מלון, מפיצי ריח חשמליים משדרגים באופן משמעותי את האווירה. תארו לעצמכם שאתם נכנסים למרכז ספא שמקבל אתכם עם ניחוחות מרגיעים של לבנדר וקמומיל, או שאתם נכנסים לבוטיק עם ניחוח ייחודי המשפר את חווית הקנייה. ניחוחות נעימים יוצרים קשר רגשי עם הלקוחות, והופכים את בית העסק שלכם למזמין ובלתי נשכח.

מפיץ ריח חשמלי משדרג חללי מגורים ועבודה, ועם הנוחות, הבטיחות והיתרונות לשיפור הרווחה, מכשירים אלו מספקים תוספת מהנה לכל סביבה.  אז זה הזמן לבחור באתר של אטמוספירה את מפיץ הריח שהכי מתאים לכם, וליהנות מעוצמת ניחוחות שמשפרת את חיי היומיום שלכם.

שאלות נפוצות

מה מייחד את המפיץ ריח האוטומטי לבית מהשאר?

למרות שאנחנו לא אוהבים להתרברב, המסירות שלנו למחקר ולחדשנות מדברת בעד עצמה. הניחוחות שלנו הם יותר מסתם ריחות; הם חוויות. אנו משלבים אומנות וטכנולוגיה כדי להביא לך רמה של תחכום ועומק שהם באמת יוצאי דופן. חשוב לנו מאוד שהאוירה אצלכם תהיה פשוט מושלמת ואנחנו לא מתפשרים כדי להשיג את המטרה הזו.

אנחנו לא יכולים לחשוף את כל הסודות שלנו, אבל אנחנו יכולים להגיד לך שלמוצרים שלנו יש כישרון להשאיר רושם מתמשך. הם יכולים לשפר את חוויות הלקוחות שלכם, ליצור אווירה מסבירת פנים ולהפוך את הזיכרונות לבלתי נשכחים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מפיץ ריח חשמלי
מפיץ ריח חשמלי אוטומטי לבית
נשמח להגיע לפגישת הדגמה ללא תשלום - לשינוי האוירה בעסק שלך
או מלאו טופס זה ונציג מטעמנו יחזור בהקדם