מפיץ ריח לעסקים

יצירת אווירה מסבירת פנים ובלתי נשכחת ללקוחות היא מרכיב מרכזי בהצלחה העסקית. ישנם גורמים שונים אשר משפיעים על האווירה וטכניקות מגוונות להפוך את המקום למזמין יותר. מהעיצוב הכללי של המרחב ועד לבחירת הצבעים, מהכניסה ועד להפעלת כל החושים. דבר אחד ברור לכולם, החושים שלנו עובדים תמיד וחוש הריח שופט כל חלל באופן מידי וכאן נכנס לתפקידו של מפיץ ריח לעסקים.

 

מפיץ הריח מיועד ליצור ריחות נעימים בחלל, להפיג ריחות לא נעימים והוא יכול להשפיע על תפיסת הלקוח כלפי המקום ועל ההתנהגות שלו. בתכנון המרחב העסקי יש לחשוב על החוויה הכללית, על סך כל החושים המתחברים יחדיו לכדי חוויה אחת שלמה. המטרה שלנו, כבעלי עסקים או מנהלי מרחבים עסקיים, היא ליצור חוויה חיובית שהלקוחות ירצו לחזור אליה, וזה בדיוק מה שעושה מכשיר ריח לעסק.

איך עובד הזמנת מכשיר ריח לעסק עם אטמוספרה?

נגיע אליכם
לפגישת ייעוץ ללא תשלום

נלמד את
העסק והאווירה

נתאים ניחוח
בול בשבילכם

נבחר טכנולוגיה
להפצת ריח אפקטיבית

העסק שלכם ממותג
בניחוח ייחודי שמשמר לקוחות

לקוחות שבחרו בנו למפיצי ריח בעסק שלהם

מכשירי ריח לעסק נבחרים

מפיץ ריח לרכב

מפיץ ריח חשמלי לעסקים S5000

1,550

מפיץ ריח ריצפתי מעוצב S650

המחיר המקורי היה: ₪1,199.המחיר הנוכחי הוא: ₪799.

מפיץ ריח אירוסול דגיטלי (black)

המחיר המקורי היה: ₪120.המחיר הנוכחי הוא: ₪99.

מפיץ ריח ריצפתי מעוצב S650

המחיר המקורי היה: ₪1,199.המחיר הנוכחי הוא: ₪799.

ערכת דוגמיות ריח

20

מפיץ ריח אירוסול דגיטלי (white)

המחיר המקורי היה: ₪120.המחיר הנוכחי הוא: ₪99.

מפיץ ריח לבית ולעסק S300

499

מפיץ ריח לבית ולעסק S300

549

מפיץ ריח חשמלי לעסקים S6000

1,890

מפיץ ריח חשמלי לעסקים S5000

1,499

מפיץ ריח חשמלי לעסקים White

950

THE SECRET

49329
נשמח להגיע לפגישת הדגמה ללא תשלום - לשינוי האוירה בעסק שלך
או מלאו טופס זה ונציג מטעמנו יחזור בהקדם

פתרונות בישום לאתרי נופש

פתרונות בישום למלונות

פתרונות בישום למסעדות

פתרונות בישום למשרדים

פתרנות בישום לחנויות

פתרנות בישום לרשתות שיווק

פתרונות בישום לאולמות תצוגה

היתרונות של מפיץ ריח לעסקים

היום כל עסק וארגון יכול לשפר את המיתוג העצמי, לעשות שינוי קל שיחזיר את הלקוחות פנימה ולהגביר את הפרודוקטיביות. בבחינת היתרונות של מכשיר ריח לעסק אפשר למצוא לפחות את חמשת היתרונות הבאים:

שיפור חוויית הלקוח

בראש ובראשונה, מפיץ ריח לעסקים יוצר סביבה מזמינה ונוחה ללקוחות ולמבקרים במרחב. בין אם מדובר בארומה מרעננת של הדרים המתאימה לחללים קמעונאיים ובין אם ריח לבנדר המתאים לספא ומרחבי טיפול, הניחוח הנכון יכול לעשות את ההבדל. הלקוחות תופסים את העסק והמותג בהתאם לחוויה החודשית שלהם ומפיצי הריח יכולים להשאיר אותם במקום זמן רב יותר ולגרום להם לחזור אליו.

חיזוק זהות המותג

מכשיר ריח לעסק הוא הרבה יותר ממפיץ ריחות נעימים. הוא יכול להיות כלי אסטרטגי לבידול המותג כאשר על ידי בחירת ריח ייחודי העסק יכול לבדל את עצמו מאחרים. חוש הריח שלנו הוא חוש עוצמתי והיכולת לזהות את המותג על פי הריח מובילה למותג חזק ובלתי נשכח. אלמנט הריח יכול להפוך לחתימה חיובית אשר הופכת את המותג למזוהה ומשפר את החיבור בינו לבין הלקוחות.

השפעה על התנהגות הלקוחות

מחקרים מצביעים על כך שישנו קשר בין ריח לבין התנהגות. לכן, אפשר להגיד כי ישנו קשר בין ריח לעסקים ובינו לבין תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות. אפשר לראות שישנם כללים שונים בתחום הארומה כשדוגמה לכך היא הקינמון שמעורר תחושת נוחות ומכאן מעודד לבצע רכישה גדולה יותר ולכן הוא יתאים לסביבה קמעונאית. ישנם ריחות מרגיעים, ריחות שמעוררים פעילות ועוד רבים נוספים שניתן להתאים לעסק.

שיפור ביצועים

העסק צריך לחשוב על הלקוחות אך לא רק. גם ביצועי העובדים חשובים ולריח יכולה להיות השפעה על הביצועים ועל האווירה של העבודה. מפיץ ריח יוקרתי לעסקים עולה מעבר לחוויית הלקוח והוא יוצר את האווירה במקום כשזו משפיעה על רווחת העובדים ופריון העבודה. ריחות של מנטה ולימון ידועים כמגבירי רמות אנרגיה וריכוז והם יכולים ליצור סביבה יעילה, דינמית והאמת היא שגם מהנה יותר לעובדים.

הפחתת מתח וחרדה

בסביבות עסקיות לחוצות כמו מוסדות פיננסיים, מעבדות, מתקנים רפואיים ונוספים, הריח יכול להשפיע על מידת המתח והחרדה. הדבר נכון גם למוסדות טיפול שונים וקליניקות כשהריח הוא אחד הדברים המורגשים כאשר העובדים והלקוחות נכנסים למקום. במקומות כאלה ריחות כמו לבנדר וקמומיל יכולים להשפיע לטובה כשהם מביאים איתם תכונות מרגיעות ונינוחות.

5/5

זה מה שהלקוחות מספרים על הריח בעסק שלהם

מאות לקוחות מרוצים לא טועים. תראו מה יש להם לומר על המוצרים והשירות שלנו…

מְעוּלֶה
7 ביקורות ב-
טלי לוי
טלי לוי
2023-09-20
שמתי בבית מפיץ ריח וזה ממש משרה אוירה טובה אין כמו להכנס הביתה לריח טוב, בעיקר שיש בישולים בבית הריח מנטרל ויוצר אוירה טובה ונעימה בבית ממליצה בחום🥰
אליהו מלכי
אליהו מלכי
2023-09-20
מספר אחד שירות vip תודה רבה
אליעזר נכסים Eliezer Realty
אליעזר נכסים Eliezer Realty
2023-08-20
יש לנו מכשיר במשרד כבר מעל שנה ואנחנו מרוצים מאוד! אווירה טובה וריח מעולה, כל אחד שנכנס למשרד מיד שם לב ואומר וואו איזה ריח טוב יש פה… מה זה הריח הזה? וכו׳.. מגיעים כל כמה זמן למלא, אף פעם לא נשארנו בלי שמן במכשיר עד שהגיעו, גמישים ושירותיים ביותר, בהצלחה🔥
חזי שמש
חזי שמש
2023-08-20
שירות מקצועי ברמה גבוהה מאוד! תמיד זמינים, מגיעים כל חודש בזמן. שמנים איכותיים ריחות מהממים! ! !
מרים מעטוף
מרים מעטוף
2023-08-20
ממליצה בחום! יש להם מגוון ריחות ממש טובים ושירות מעולה!!
Michael Donets
Michael Donets
2023-08-16
שירות מעולה והמוצר עוד יותר. ועיקר לקוחות לא מפסיקים להחמיא על אווירה במשרד בגלל הריח )
elad hadar
elad hadar
2023-08-16
ריחות מעולים והכי חשוב שירות יוצא דופן ממליץ בחום

מפיץ ריח לכל סוגי העסקים

ההשפעה של מפיץ ריח לעסקים נוגעת לאספקטים שונים של המקום. הריח יוצר חוויה שיכולה לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות, להוביל ללקוחות נאמנים שרוצים לחזור למקום, להעניק לעובדים סביבת עבודה נעימה ולהגביר את תקופת העבודה שלהם במקום. כל אלה הן סיבות לשים את הריח בקדמה ולהבין כי לא מדובר בפריווילגיה אלא בחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית.

עסקים יכולים לבדל את עצמם תודות לבחירת ריחות מתאימים ולכן אפשר להבין כי מפיצי הריח יכולים להתאים למגוון רחב של עסקים. חנויות יכולות להרוויח מכך שהן יוצרות חוויה אחידה, מסננות ריחות לא רצויים וקובעים כיצד הלקוח ירגיש במקום. הדבר חשוב עוד יותר ברשתות אשר רוצות שכל חנות תרגיש בדיוק אותו הדבר.

גם עסקים שמקבלים אליהם קהל יכולים להרוויח מבחירה נכונה של ריח כשהם יכולים ליצור אווירה נינוחה במקום. בתוך כך נמצאים כל העסקים שמקבלים אליהם קהל כולל משרדי עורכי דין ורואי חשבון, מספרות וכמובן גם קליניקות.

לבחור את הריח המתאים עם מכשיר ריח לעסק

בחירת ריח היא ממש כמו כל בחירה אחרת שחשובה לעסק. כיוון שהריח משפיע על המותג יש להתאים בין המסר שרוצים להעביר, הפעילות שמתבצעת במקום לבין הריח. אפשר לראות כי בכל הנוגע לריחות ישנם ״כללים״ כשריחות מסוימים מובילים לתגובה מסוימת.

עם זאת היתרון של מפיץ ריח למשרד או לעסקים הוא היכולת לבצע ניסוי וטעיה, לשנות את הריח בהתאם לעונה ולצורך של המקום ולהחליט האם להישאר עם ריח אחיד וקבוע או אולי לשנות אותו אחת לתקופה וזאת בהתאם לאסטרטגיית פיתוח המותג והעיקר שהריח ישרת את העסק בצורה הטובה ביותר.

שאלות נפוצות על מפיץ ריח לעסקים

מה מייחד את פתרונות מכשיר ריח לעסק שלכם מהשאר?

למרות שאנחנו לא אוהבים להתרברב, המסירות שלנו למחקר ולחדשנות מדברת בעד עצמה. הניחוחות שלנו הם יותר מסתם ריחות; הם חוויות. אנו משלבים אומנות וטכנולוגיה כדי להביא לך רמה של תחכום ועומק שהם באמת יוצאי דופן. חשוב לנו מאוד שהאוירה אצלכם תהיה פשוט מושלמת ואנחנו לא מתפשרים כדי להשיג את המטרה הזו.

אנחנו לא יכולים לחשוף את כל הסודות שלנו, אבל אנחנו יכולים להגיד לך שלמוצרים שלנו יש כישרון להשאיר רושם מתמשך. הם יכולים לשפר את חוויות הלקוחות שלכם, ליצור אווירה מסבירת פנים ולהפוך את הזיכרונות לבלתי נשכחים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מפיץ ריח לעסקים
מכשיר ריח לעסקים
נשמח להגיע לפגישת הדגמה ללא תשלום - לשינוי האוירה בעסק שלך
או מלאו טופס זה ונציג מטעמנו יחזור בהקדם