מפיץ ריח לבית

ברור לכולנו כי הבית שלנו הוא המקום שאנחנו אמורים לרצות להיות בו ולחזור אליו. הבית הוא מקום שאמור להיות נעים ולכן עלינו לחשוב כיצד החושים שלנו פועלים בו. אחד מהחושים הוא חוש הריח אשר מושפע באופן מידי כבר ברגע שאנחנו פותחים את הדלת וכדי ליצור אווירה נעימה עומד לרשותנו מפיץ ריח לבית.

 

מפיץ הריח הוא מכשיר אשר יכול להיות בכניסה לבית, בסלון ובחדרים. הוא מפיץ ריח על פי הבחירה שלנו, בכמות מדודה ויוצר איזון מושלם של עדינות ונינוחות. המשימה שלנו היא להפוך את הבית שלנו לנעים ודרך פשוטה לעשות זאת היא לחשוב על הריח.

לקוחות שבחרו במפיצי ריח לבית שלנו

מפיצי ריח לבית נבחרים

או מלאו טופס זה ונציג מטעמנו יחזור בהקדם

פתרונות בישום לאתרי נופש

פתרונות בישום למלונות

פתרונות בישום למסעדות

פתרונות בישום למשרדים

פתרנות בישום לחנויות

פתרנות בישום לרשתות שיווק

פתרונות בישום לאולמות תצוגה

לבחור מפיץ ריח לבית מכל האפשרויות הקיימות

עומדות לרשותנו אפשרויות שונות הן מבחינת הריחות והן מבחינת המכשירים. במטרה להשיג את האווירה המושלמת ריכזנו את הטיים שיעזרו לנו בדרך.

טיפ ראשון – בחירת מכשיר שקט

הריח הוא אחד החושים הפעילים שלנו כשריח טוב מעלה מיד חיוך וזיכרונות חיוביים. עם זאת הוא יכול להתבצע בצורה שקטה וטבעית. כשאנחנו חושבים על מפיץ ריח לבית אנחנו צריכים לחשוב על משהו שפשוט קורה בלי שאנחנו נשים לב אליו. כדאי לחפש אחר מכשיר שיבצע את העבודה בצורה מדויקת וחשוב לא פחות, שקטה, כך שלא נשים לב בכלל אליה.

טיפ שני – ריחות עדינים בלבד

הריחות חייבים להיות עדינים. אין זה משנה אם אנחנו מעדיפים ריח הדרים, וניל או לבנדר, הריח חייב להשתלב בצורה טבעית בחלל ולא להשתלט עליו. המכשיר שאנחנו בוחרים יכול להשפיע על העוצמה ולכן יש להסתכל על האפשרויות ולהעדיף את זה שמתאים בדיוק לחלל בהתחשב בגודל של המקום והאווירה שנרצה ליצור. ישנם מכשירים שמפיצים ריחות בעדינות והם המתאימים ביותר לבית.

טיפ שלישי – התאמת הריח לחלל

חשוב לזכור כי הריח יכול להשפיע עלינו. ריחות מעלים בנו זיכרונות ויוצרים פעילות מוחית בלי שאנחנו בכלל מודעים אליה. ישנם ריחות מרגיעים וריחות פעילים, ריחות שמצליחים להשתלט ולסנן ריחות שליליים וחשוב שנבחר בריח שמתאים למשימה במקום. למשל, עבור חדרי ילדים ניתן לשער שנרצה משהו מרגיע כמו לבנדר אשר משפיע באופן חיובי על ההתנהלות שלנו.

טיפ רביעי – שליטה במכשיר

נקודה שיש להתייחס אליה היא ההפעלה של המכשיר כשזו אמורה להיות פשוטה יחסית אך יעילה ולא לדרוש מאיתנו יותר מדי זמן. ההפעלה יכולה להתבצע בלחיצת כפתור והיא יכולה להתבצע דרך אפליקציה. כשאנחנו מדברים על מפיץ ריח לבית בדרך כלל כל מה שנצטרך הוא מכשיר שקט שאפשר יהיה להפעיל בלחיצת כפתור ולשלוט בעוצמה בקלות.

טיפ חמישי – תחזוקה פשוטה

אין כל סיבה שנשקיע יותר מדי זמן בתחזוקה של מפיץ ריח שיכול להיות פשוט כל כך. היום ישנם מכשירים אוטומטיים אשר מופעלים בצורה מדויקת ומציעים ריחות עדינים ונעימים ושהופכים כל חלל למיוחד ויוצרים בו אווירה קסומה. אנחנו צריכים לבחור במכשיר שמאפשר לנו להפעיל אותו ולשכוח ממנו למשך תקופה ושברגע שהריח נגמר שההחלפה תהיה קלה ופשוטה.

5/5

זה מה שהם מספרים על המפיץ ריח שלנו לבית

מאות לקוחות מרוצים לא טועים. תראו מה יש להם לומר על המוצרים והשירות שלנו…

מְעוּלֶה
7 ביקורות ב-
טלי לוי
טלי לוי
2023-09-20
שמתי בבית מפיץ ריח וזה ממש משרה אוירה טובה אין כמו להכנס הביתה לריח טוב, בעיקר שיש בישולים בבית הריח מנטרל ויוצר אוירה טובה ונעימה בבית ממליצה בחום🥰
אליהו מלכי
אליהו מלכי
2023-09-20
מספר אחד שירות vip תודה רבה
אליעזר נכסים Eliezer Realty
אליעזר נכסים Eliezer Realty
2023-08-20
יש לנו מכשיר במשרד כבר מעל שנה ואנחנו מרוצים מאוד! אווירה טובה וריח מעולה, כל אחד שנכנס למשרד מיד שם לב ואומר וואו איזה ריח טוב יש פה… מה זה הריח הזה? וכו׳.. מגיעים כל כמה זמן למלא, אף פעם לא נשארנו בלי שמן במכשיר עד שהגיעו, גמישים ושירותיים ביותר, בהצלחה🔥
חזי שמש
חזי שמש
2023-08-20
שירות מקצועי ברמה גבוהה מאוד! תמיד זמינים, מגיעים כל חודש בזמן. שמנים איכותיים ריחות מהממים! ! !
מרים מעטוף
מרים מעטוף
2023-08-20
ממליצה בחום! יש להם מגוון ריחות ממש טובים ושירות מעולה!!
Michael Donets
Michael Donets
2023-08-16
שירות מעולה והמוצר עוד יותר. ועיקר לקוחות לא מפסיקים להחמיא על אווירה במשרד בגלל הריח )
elad hadar
elad hadar
2023-08-16
ריחות מעולים והכי חשוב שירות יוצא דופן ממליץ בחום

המקום המתאים להניח מפיץ ריח לבית

השאלה היא לא רק איזה מכשיר אנחנו צריכים או אילו ריחות הכי מתאימים לכל חלל אלא גם איפה בעצם כדאי לשים מפיץ ריח לבית. כאן התשובה אינה אחידה וכל בית שונה מעט כשאפשר לשים את המפיץ בכניסה, בחדרי השינה, חדרי הרחצה, בסלון ובמטבח. הכול שאלה של מה נרצה להשיג ואיזה ריח נרצה להשיג במקום וזאת בהתחשב בפעילות הנוכחית שלנו.

בכניסה לבית אפשר להניח את המפיץ וזאת כדי להימנע מריחות לא נעימים ובמיוחד מנעליים אשר מורידים בכניסה. כך אפשר להבטיח הרגשה טובה עם פתיחת הדלת ולהשיג את הריח שאנחנו רוצים לחשוב עליו ולהיזכר בו כל פעם מחדש. לעומת זאת בחדרים עלינו לבחור רק בריחות עדינים מאד, כאלו שבקושי נרגיש ושיסננו ריחות לא נעימים שיכולים להיות בחדר. אותם ריחות יכולים להיות מרגיעים ונינוחים כך שנוכל להירגע במקום.

המפיץ ריח היוקרתי שלנו יכול להתאים מאד גם לסלון או למטבח ממנו עולים ריחות רבים שלא תמיד נעימים לנו. לצד זאת יש כלל אחד שכדאי לשים לב אליו והוא הימנעות מערבוב של ריחות שונים. אנחנו יכולים לנסות לתכנן את הריח בכל חלל של הבית אך חשוב שנזכור כי הריח מתפזר וערבוב עלול להוביל לא פעם להפעלה לא נעימה של החושים ואפשר להימנע מכך בבחירה של מפיץ עדין ומדויק.

שאלות נפוצות על מכשירי ריח לבית

מה מייחד את המפיץ ריח לבית של אטמוספרה מהשאר?

למרות שאנחנו לא אוהבים להתרברב, המסירות שלנו למחקר ולחדשנות מדברת בעד עצמה. הניחוחות שלנו הם יותר מסתם ריחות; הם חוויות. אנו משלבים אומנות וטכנולוגיה כדי להביא לך רמה של תחכום ועומק שהם באמת יוצאי דופן. חשוב לנו מאוד שהאוירה אצלכם תהיה פשוט מושלמת ואנחנו לא מתפשרים כדי להשיג את המטרה הזו.

אנחנו לא יכולים לחשוף את כל הסודות שלנו, אבל אנחנו יכולים להגיד לך שלמוצרים שלנו יש כישרון להשאיר רושם מתמשך. הם יכולים לשפר את האווירה בבית, ליצור אווירה מסבירת פנים ולהפוך את הזיכרונות לבלתי נשכחים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מפיצי ריח לבית
מפיץ ריח לבית
או מלאו טופס זה ונציג מטעמנו יחזור בהקדם